Thuis

29 mei 2023 - Alkmaar, Nederland

We zijn weer thuis. Na een flinke omweg toch weer terug op het honk. Na een wederom koude nacht in Boekelo, vlotjes opgebroken en de laatste kilometers afgelegd . Totaal ruim 2700 zegt de reisblogger en dat in 28 dagen precies . Het doet ons deugt dat de oude caravan (1989) en de Toyota (2004) deze toch weer prima hebben volbracht. Nu mogen ze weer even bijkomen. De Toyota gaat binnenkort met de Klavers naar Zweden maar daar hebben we alle vertrouwen in. Nu rest ons de jullie ook wel bekende thuiskomchaos de wasmachine draait al zijn tweede ronde evenals de vaatwasser, alles uit de caravan gaat er doorheen. Morgen grote schoonmaak van de caravan en dan mag ie weer naar zijn stalletje. We danken jullie voor de aandacht die jullie ons hebben gegeven . Voor nu is dit het laatste verhaal. Wij , Margriet en ik groeten jullie en hopen je in levende lijve weer tegen te komen . Doei doei.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. L.:
    Welkom terug!
  2. Paul:
    29 mei 2023
    Leuk weer in de straat te zijn hoor!!
  3. Monique:
    29 mei 2023
    Oost west, thuis best? Of had het nog wel een paar dagen langer gemogen. Welkom thuis iig.
  4. Paul:
    29 mei 2023
    Dankje! Nou, het was / is dubbel Monique!!
  5. Monique:
    29 mei 2023
    kan ik me voorstellen. wij zouden eind augustus weer gaan en hebben zojuist weekje in juli geboekt.
  6. Truus:
    Ook weer lekker 😁
  7. Renee Hofkes:
    Ook weer fijn!
    Ik zal the dear lady morgen de laatste vakantiefoto's s laten zien.
    Bedankt voor al jullie leuke reisverhalen en prachtige foto' s!
  8. Gerdien:
    29 mei 2023
    Ben blij dat jullie gezond en wel thuis zijn na een (toch ondank de regen) fijne vakantie. Complimenten voor mijn zwager voor de 2700 km dwars door Europa, door berg en dal.
    Het was ook leuk jullie te volgen. :)))
  9. Marcia:
    29 mei 2023
    Welkom thuis allebei! Vond het erg leuk om op deze manier mee te kunnen genieten van jullie reis! Nu weer rustig thuis alles weer op orde krijgen.
    Wij zijn juist weer bezig met het inpakken van onze koffers en huis gereed krijgen voor ons vertrek naar Samos in de nacht van woensdag op donderdag. Hebben we veel zin in. Hopen jullie gauw na 15 juni weer te zien.🙋🏼‍♀️🙂