Nederland ( Boekelo)

26 mei 2023 - Hengelo, Nederland

Dag reisblogliefhebbers, daar zijn we weer. Na een redelijk vlotte reis vanuit "Kassel" nu weer bij camping "Onder de Sterren" in Boekelo. Daar hebben we vaker gestaan sinds 2011, toen meneer Marcel en Jolandi deze camping opstartten. Rens is hier vaak geweest en had een leuke band met meneer Marcel. Vooral via de tractor en de motor grasmaaier. Maar ook Iris heeft hier vaak gelogeerd in de caravan. Het is inderdaad een camping met rust, om na ons Italiaans avontuur weer even te acclimatiseren. Dat kan hier prima. We hebben meteen volkorenbrood en pindakaas gekocht!

Vanochtend zagen we trouwens pootjes, althans afdrukken van pootjes op de ramen van de auto. Margriet had al gelezen dat er wasbeertjes rondliepen op de camping aan de Fulda en de pootafdrukken zijn daarvan het bewijs. Zie ook op de foto daarvan. Voor het weekend hebben we nog kunstplannen hier in de omgeving o.a. Sofonisba Anguissola in het Rijksmuseum Enschede en de beelden van Jan Mat die daar ook staan. En mogelijk nog een bezoekje aan de Kifra, de campingwinkel hier in de buurt.

1. Gerdien:
    26 mei 2023
    Ik kan me voorstellen dat dit een soort van thuiskomen is. Welkom thuis dus :)
  2. Diana:
    26 mei 2023
    Ik sluit me aan bij Gerdien: welkom terug in Nederland! Fijn dat jullie met mooi weer nog een paar heerlijke dagen kunnen hebben in Nederland. Veel plezier! (En eet smakelijk van jullie broodje pindakaas 😉)
  3. Monique:
    Oost, west....... Thuis bes
  4. Truus:
    26 mei 2023
    Nog even genieten van de laatste dagen. Nog even wat cultuur snuiven.
    Leuk wasbeertjes. Misschien zie je ze nog wel. Geen idee eigenlijk of die beestjes iets doen.
    Leuke foto's ook weer.
  5. Paul:
    27 mei 2023
    Hoi Truus, de wasbeertjes zijn in Duitsland, bij de rivier De Fulda. Die hebben we achtergelaten, hoop ik. Ze zijn trouwens niet schadelijk, maar eten alles en kunnen ritsen van tenten openmaken, hoorde ik.
  6. Anneke:
    26 mei 2023
    Welkom in Nederland. Nog het weekend genieten van ons eigen landje en nog bezoek van wasbeertjes ook, wat wil je nog meer, de natuur dichtbij. Die foto met die poot afdruk is goed te zien 🙉🙉hopelijk vannacht geen last van. Welterusten 😘
  7. Margreet en Allard:
    27 mei 2023
    Amice. Het is met één groot gevoel van algeheel welbevinden dat wij te onzent mochten verneemen dat gij beiden op onzen Vaderlandschen Bodem zijt gearriveerd. Wij laten dezen missive geaccompagneerd gaan met onzen beste wenschen. Uw dienstwillige dienaar M&A
  8. Paul:
    27 mei 2023
    Als er er een prijs voor de mooiste reactie is deze er zeker eentje die hoog op de lijst zou staan.