Dolo (Ospedale)

17 mei 2023 - Mestre, Italië

Hoi daar ben ik, Paul, weer. Even ter geruststelling vandaag heeft het hier niet meer geregend en voor morgen is de weersvoorspelling weer beter dus dat komt wel goed. Hier in de regio Venetië overigens geen overstromingen gezien.drassigheid op de camping en een camper die eruit getrokken moest worden.

Vandaag uitgebreid kennis gemaakt met de gezondheidszorg in Italië. Margriet had ernstige last van misselijkheid en duizeligheid die maar niet overging. In Italië mag je dan meteen naar de spoedeisende hulp. Uitstekend opgevangen daar en na onderzoek door een zeer aimabele KNO arts de diagnose BPPD, gemakshalve positie duizeligheid genoemd. Erg irritant maar verder ongevaarlijk. Na 4 keer infuusje tegen de misselijkheid weer naar huis met advies hou je hoofd stil, lig alleen op de rechter zijde en slik deze pillen de komende dagen. Nu gaat het weer ietsje beter, Margriet ligt, op rechts, lekker in bed ( dus niet meteen haar allemaal appen ! ) Het komt weer goed maar kan even duren. We zijn wel van plan om mogelijk wat eerder terug te komen. Hopelijk lukt het nog de komende dagen Venetië te bezoeken maar ach, zei hij achteloos, daar waren we al eens.

1. Margreet en Allard:
    17 mei 2023
    Onze vorige reactie kwam niet door! Darin zeiden we hoe dapper we jullie vonden om steeds maar moed te houden temidden van alle uitdagingen; vooral die van het weer. We zeiden dat ook omdat we bezorgd om jullie waren. Gelukkig lijkt he weer mee te vallen nu. Nu alleen weer dat gedoe met Margriet. Het zit niet mee deze reis. Onze gedachten en goede wensen reizen met jullie mee. Houd moed. Wij leven mee
  2. Renee Hofkes:
    17 mei 2023
    Wat een pech zeg,sterkte samen
  3. Paul:
    18 mei 2023
    Het is je gelukt!!! Kun je nu alles zien? Groetjes, Margriet.
    Ps gaat weer een stuk beter. Zit lekker aan thee met een taartje. Groetjes aan iedereen, maar speciaal Nan.
  4. Rita:
    Wens Margriet beterschap van ons
  5. Anneke:
    Veel Beterschap Margriet en pas goed op jezelf
  6. L.:
    18 mei 2023
    Wat naar voor jullie dat Margriet ziek is ! En dan zoiets vervelends als misselijk en duizelig. Dan lig je toch het liefst in je eigen bed.....
    Hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie toch nog naar Venetië en van de rest van de vakantie genieten.
  7. Marcia:
    21 mei 2023
    Wat een ongewenste narigheid. Hoop dat het snel beter gast. Fijn dat jullie daar zo hoed hulp kunnen ontvangen.
  8. Paul:
    22 mei 2023
    Gaat weer goed hoor Marcia. Dankje!