Enrico e Christina

20 mei 2023 - Mestre, Italië

Vandaag op bezoek geweest bij inderdaad, Enrico en Christina. Enrico heeft ooit twee keer  in Alkmaar  geexposeerd en Margriet ooit een keer hier vlak bij Venetië met hem. Bij een heerlijke semi pranzo ging het in rap Italiaans over vele zaken uit heden en verleden. Ik kon het ternauwernood globaal volgen maar zag dat Margriet er van genoot. Dat is voor mij ook fijn. Zo hebben we nu de twee vrienden bezoekjes gedaan en kunnen we met een gerust hart vertrekken uit Italië richting Innsbruck. Dankzij onze reisbegeleiding gelukkig nog met op tijd een vignet voor de autowegen in Oostenrijk aangevraagd. Dus dat komt wel goed. Met Margriet gaat het gelukkig ook weer beter en is het reizen wel weer verantwoord. We zijn van plan om het kalm aan te doen, globaal zo'n driehonderd kilometer per dan zal in we eind komende week of in het laatste weekend van mei weer in Alkmaar.

1. Truus:
    20 mei 2023
    Wat leuk zeg en erg gezellig.
    Gelukkig dat het met Margriet weer de goede kant opgaat.
    En dan al weer op de weg terug. Wat gaat dat toch snel. Wel heerlijk zo in etappes.
    Oostenrijk is ook prachtig. Alle landen zijn eigenlijk mooi, als we het maar willen zien.
    Veel plezier op de weg terug.
  2. Paul:
    20 mei 2023
    Zeker Truus, ik ben heel blij dat ik ben opgeknapt. En je hebt gelijk, als je het maar ziet!! Ik vind de bergen altijd zo mooi. En er ligt nog best veel sneeuw.
  3. Anneke:
    20 mei 2023
    Dat ziet er weer gezellig uit en een mooi kunstwerk op de achtergrond zeker door Enrico zelf gemaakt? Leuk hoor. En alweer bijna naar huis, wat gaat het snel hé, wij ook alweer naar 3 mnd weer thuis, de tijd vliegt dus geniet met volle teugen
  4. Paul:
    21 mei 2023
    Dat schilderij heb ik gemaakt Anneke, jaren geleden.
  5. Renee Hofkes:
    21 mei 2023
    Dat doen jullie goed,jullie hebben de tijd aan jezelf.👍
  6. Diana:
    21 mei 2023
    Wat leuk dat jullie elkaar weer ontmoet hebben! En zo fijn Margriet, dat jij je weer beter voelt! Het mooie Oostenrijk..... ik ben benieuwd of daar de geraniums al hangen! (Hier nog niet 😄, ik wacht netjes op jullie). Geniet van de prachtige uitzichten!
  7. Paul:
    21 mei 2023
    We maken er een geranium- uitje van buuf.
  8. Margreet en Allard:
    21 mei 2023
    Fraaie fotoreportage van Venetië! Mooier nog is het dat Margriet de nogal slopende busritten goed heeft doorstaan. Maar het allermooist is het om te zien dat het gezicht van Margriet zo af en toe weer een glimlach vertoont. Voor ons een geruststelling. Jullie zijn een stoer stel, dat is zeker. Nu de terugreis nog. Advies: piano, piano. Vr. gr. A & M