Don't mention the war.

23 mei 2023 - Ellwangen (Jagst), Duitsland

De liefhebbers van Falty Towers weten meteen waar we zijn. Na afscheid genomen te hebben van de bergen en de wat brommende campingbeheerder vol goede moed op pad naar het noorden. Over de Fernpas naar inderdaad Duitsland en verder noordwaarts op de snelweg 7. Daar was het gelukkig niet echt druk wel regenachtig. Gelukkig in Duitsland bij bijna de eerste de beste rastette een curryworst gescoord. Die kan weer afgevinkt worden. Margriet had een prima veggie burger. De oorspronkelijke camping die onze reisleider had opgegeven wilde maar niet reageren op een telefoontje. En omdat er ook niet een echte actuele site te vinden was op naar de volgende alwaar we nu lekker aan een borreltje zitten . We hebben , voor onszelf nog een leuk plannetje bedacht voor de laatste dagen van de vakantie maar weten nog niet zeker of dat gaat lukken. Schuss, gruss Gott

1. L.:
    Whatever you do ....
  2. Diana:
    23 mei 2023
    Benieuwd naar jullie plannetje!
  3. Truus:
    23 mei 2023
    Wat een prachtige foto's weer. Ben ook wel benieuwd naar jullie plannetje.
  4. Renee Hofkes:
    Leuk!
    Ik zal het morgenochtend weer aan "the dear lady" laten zien😀
  5. Paul:
    23 mei 2023
    Doe haar onze lieve groetjes!
  6. Margreet en Allard:
    24 mei 2023
    Alweer een prachtige omgeving. Met - alweer - lekkere (?) hapjes, een borreltje en zelfs vibration om jullie reisgenot te completeren. Ons meegenieten bereikte ditmaal een ongekend hoogtepunt. O. ja. Fijn dat de reis zo voorspoedig verloopt.
  7. Paul:
    24 mei 2023
    Haha Allard!! Geweldig! Nou ja, lekker?? Hmmm, zou ik zeggen. Het kan altijd slechter, maar mij hoor je niet klagen.
    Groeten, Margriet
  8. Marcia:
    24 mei 2023
    Klinkt goed, jullie zijn duidelijk aan het genieten.
    Ben natuurlijk ook benieuwd naar jullie plannetje
    😉😘