Nancy

3 mei 2023 - Charmes, Frankrijk

Nee Elly, vandaag geen rustdag. Die komt vast nog wel.

Vandaag zijn we bij mijn vriendin en haar man geweest. Ze hadden een lekker lunch voor ons klaargemaakt.

Daarna zijn we gezamenlijk naar Nancy geweest om het op twee na ( volgens hun) mooiste plein ter wereld te bezoeken. Het is mooi hoor, echt waar, maar het blijft erg persoonlijk . Maar op stedentrip.nl wordt place Stanislas inderdaad als derde genoemd. Na Het Rode Plein en de grote Markt in Brussel. Foto's volgen. Ook van dat heerlijke ijsje!

Inmiddels is het hier camperland geworden. Het is gewoon niet leuk meer. Ik mis tenten en caravans. En ontzettend veel Nederlanders!

Morgen gaan we weer verder, via Lyon. Diana en Renée, we nemen toch de route via Grenoble. Keuzes, keuzes, keuzes. We hebben zin in Italië"

1. Diana:
    3 mei 2023
    O prachtig, op naar de Alpen!
  2. Monique:
    3 mei 2023
    Ja, ook toegevoegd. Zal jullie volgen.
  3. Truus:
    3 mei 2023
    Mooie en gezellige foto's. Smaken verschillen, dus ook van mooie plekjes. Maar goed ook.
    Campers worden idd steeds meer. Wij zien het ook zomers en ook in de winter.
    Geniet nog lekker verder. Wij volgen......
  4. Anneke:
    3 mei 2023
    Ziet er heel gezellig uit en lekker taartje. Leuk hoor jullie zo te volgen en de foto’s te zien. Geniet lekker
  5. Iris:
    4 mei 2023