Reacties
Reacties 201 - 241 van 241
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| L. | Hilarisch filmpje !!! ππ | 5 mei '23 |
| Paul | Dat benne crocksen Duufje :-) | 5 mei '23 |
| Paul | Correct | 5 mei '23 |
| Diana | π€£π€£π€£ Die rode klompen!! π€£π€£π€£ | 4 mei '23 |
| Diana | Ik Googlen naar Le Dame du Bois, maar ik kan alleen… | 4 mei '23 |
| Suzan | π goed bezig Paul πͺ | 4 mei '23 |
| Suzan | Avontuur hoort erbij...π Je kunt wel zeggen nu,… | 4 mei '23 |
| Truus | Da's niet handig, een camping echt voor campers.… | 4 mei '23 |
| Paul | Nee hoor Iris, het was daar heel leuk! We hebben het… | 4 mei '23 |
| Iris | Jammer | 4 mei '23 |
| Iris | ππππΈπ¨πΈβοΈπ€©π€©π€©π©·ππ©΅ππππππππ | 4 mei '23 |
| Anneke | Ziet er heel gezellig uit en lekker taartje. Leuk… | 3 mei '23 |
| Diana | Ja, die Fransen kunnen heerlijk kitscherig de boel… | 3 mei '23 |
| Truus | Mooie en gezellige foto's. Smaken verschillen,… | 3 mei '23 |
| Monique | Ja, ook toegevoegd. Zal jullie volgen. | 3 mei '23 |
| Paul | Het wordt wederom een koude nacht denk ik. Want heel… | 3 mei '23 |
| Paul | Morgen gaan we de Moezel weer verlaten. Nu meer richting… | 3 mei '23 |
| Paul | Ja Diana, rondom gouden poorten! | 3 mei '23 |
| Diana | O prachtig, op naar de Alpen! | 3 mei '23 |
| Diana | Is dit onderdeel van het genoemde plein? Erg mooi! | 3 mei '23 |
| Paul | Daar heb jij helemaal gelijk in Diana, maar niet "… | 3 mei '23 |
| L. | Ik begrijp dat jullie vandaag een rustdag hadden;… | 3 mei '23 |
| Marcia | Dat ziet er goed uit en klinkt ook goed! Leuk om te… | 3 mei '23 |
| Diana | Volgende keer dus alleen de benodigdheden halen bij… | 3 mei '23 |
| Paul | Verder lijkt het tot nu toe mee te vallen. Gelukkig… | 3 mei '23 |
| Paul | Uiteraard Siets. Ik ben net weer droog :-) | 3 mei '23 |
| Paul | Dat laatste Anneke!!! π₯° | 3 mei '23 |
| Hans | Wordt een aparte vakantie Ikea Vlees Maar wel leuk… | 3 mei '23 |
| Siets | Wat een mooie blauwe lucht, echt een prachtige omgeving!… | 2 mei '23 |
| Truus | 1 beker, te kleine lakens, hahaha. Als dit het nog… | 2 mei '23 |
| Anneke | En was het een koude nacht, of hebben jullie elkaar… | 2 mei '23 |
| Suzan | Leuk, om jullie route ook mee te lezen. Proost, en… | 2 mei '23 |
| Marcia | Kijk uit naar jullie verhalen! | 2 mei '23 |
| L. | Leuke blog, fijn dat ik nu ook uitgenodigd ben ;-) | 2 mei '23 |
| Truus | Jammer, maar idd morgen weer een dag. | 1 mei '23 |
| Truus | Leuk dat Paul plekken herkend van zolang geleden.… | 1 mei '23 |
| Gerdien | Super , ik ga meegenieten. | 1 mei '23 |
| Diana | Geniet ervan! Ook van de wijn en de chips ;-) | 1 mei '23 |
| Suzan | De eerste km's De eerste herrinering Ben benieuwd… | 1 mei '23 |
| Nienke | Goede reis, leuk dat we jullie kunnen volgen! | 1 mei '23 |
| Reislogger | Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier… | 20 apr. '23 |


- Marcia: Welkom thuis allebei! Vond…
- Gerdien: Ben blij dat jullie gezond…
- Renee Hofkes: Ook weer fijn! Ik zal the…
- Truus: Ook weer lekker π
- Monique: kan ik me voorstellen. wij…
Alle reacties »