Regen en lekker eten

12 mei 2023 - Lecco, Italië

Hoi allemaal, gisteren had ik niet veel zin om te schrijven. We genoten van het geluid van de regen op de caravan en zijn met de ereader in bed gedoken.

Gisterochtend was het nog droog en we waren bij mijn vriendin uitgenodigd voor de lunch. Dat was heel gezellig en leuk om elkaar weer te zien. In de namiddag hebben we nog een wandeling gemaakt hier op het wandel- fietspad. 7 km. Wel met razende auto's erlangs. Het is niet de meest gezonde omgeving. Toen we wakker werden was het droog. Nu, na ons ontbijt, begint het weer zachtjes te regenen en er zit zo te zien nog meer in de lucht. Ze zeggen zelfs dat het 14 dagen blijft regenen! Dat gaan wij niet afwachten. Dit weekend nog wat met de vrienden optrekken en dan maar eens op zoek naar een andere plek. Vandaag een nostalgisch toertje langs het meer en verder zien we wel.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Diana:
    12 mei 2023
    Ondanks de regen mooie foto's. Ik ben benieuwd wat jullie volgende bestemming gaat worden!
  2. Truus:
    12 mei 2023
    Prachtige foto's. Jammer dat het weer niet helemaal mee zit. Wie weet gaat het allemaal meevallen. Ze zullen het daar, net als hier, ook niet altijd goed hebben. Evengoed maar genieten.