Milaan

14 mei 2023 - Lecco, Italië

Naar Milano, met de trein. Je verwacht dat deze niet vol is, gezien het autogebruik in de regio. Maar niets was minder waar! Propvol, tot in de gangpaden. Mensen die jonger waren dan wij ( zo te zien) eisten een zitplaats op. Wij, wel wat gewend, bleven staan. In Milaan ook veel gelopen. De dom aan de buitenkant bekeken. Geen zin om naar binnen te gaan. Te druk. Galleria B Emanuele was weer erg mooi om te zien. Herinneringen aan mijn reis met Sietske en ons bezoek aan de Scala ( Beethoven en Muti!!) Toen naar het museum. Het kaartje wat we daar uit de automaat trokken was pas over ruim twee uur geldig. Ik heb even een serieus niet begrijpend gezicht opgezet en iets gebazeld over een te halen vlucht :-))) Foei Margriet! Maar het werkte!! " Loopt u maar snel door hoor" We vonden  het weer heel mooi!!

Terug op de camping stroomde er een rivier door de voortent. Wolkbreuk geweest. Binnen alles droog, hoera!!

1. Diana:
    14 mei 2023
    En ook nog over de stier gelopen in de Galleria? Het klinkt weer als een heerlijke dag en fijn dat de caravan droog is gebleven!
  2. Paul:
    14 mei 2023
    De stier was bezet haha!!!
  3. Truus:
    14 mei 2023
    Denk dat een hoop mensen hebben gedacht dat ze toch de auto nergens kwijt konden, haha. Wel jammer dat zo'n mooie dag dan weer iets minder moet eindigen door de wolkbreuk. Gelukkig dat wel alles droog was binnen.
    Prachtige foto's ook weer.
  4. Renee Hofkes:
    14 mei 2023
    Wat een akelige " thuiskomst" na zo' n leuke dag!
  5. Paul:
    15 mei 2023
    We konden erom lachen hoor. Binnen was alles lekker droog.
  6. Margreet en Allard:
    15 mei 2023
    Prachtige architectuurfoto's van de Galleria. En dan die Morandis en die andere prachtige schilderijen! Men zegt wel eens: Na regen komt zonneschijn. Wij blijven - met jullie - hopen dat deze wijsheid uit de oude doos ook in Italië opgaat.
  7. Marcia:
    15 mei 2023
    Weer genoten van jullie foto's. Jullie zien er ook lekker ontspannen uit!
    Jammer van de wolkbreuk maar fijn dat binnen alles droog was. Zo'n "huisje" is toch heerlijk!